مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» برترین طراحان و برندهای لباس عروس دنیا

برترین برندهای لیاس عروس در دنیا

مدآنلاین: در همین «مدآنلاین» خودمان بارها از اهمیت جزء به جزء عناصری که می‌توانند مراسم عروسی شما را به بهترین مراسم ممکن تبدیل کنند، نوشته‌ایم. بارها نوشته‌ایم که هر یک از عوامل، تک به تک می توانند چه اهمیتی داشته باشند، اما نیازی به گفتن نیست، که هر یک از این عوامل هر چه قدر هم باشند، به اهمیت لباس عروس نیستند. اغلب عروس‌ها دوست دارند زیباترین لباس در مراسم عروسی را بر تن خود ببینند. دیروز در این بخش 5 طراح مطرح حوزه طراحی لباس عروس را به شما معرفی کردیم. امروز و در این گزارش، 5 طراح معروف لباس عروس دیگر را معرفی می‌کنیم. از یاد نمی‌بریم که این طراحان، لباس‌ها را برای افراد خاص می‌دوزند و اغلب افراد قادر به پرداخت هزینه طراحی اینگونه لباس‌ها نیستند.

ریم آکرا (Reem Acra):

برترین برندهای لیاس عروس در دنیا,Reem Acra

این طراح اهل لبنان فعالیت خود را با ارایه مجموعه‌ بی‌نظیر از لباس‌های عروس در سال 1997 شروع کرد. در سال 2003 خط تولید لباس‌های حاضری ریم آکرا شروع به کار کرد. آثار این طراح در فروشگاه‌های معتبر دنیا مانند: برگ دورف گودمن(Bergdorf Goodman)، نیمان ماکوس (Neiman Marcus)، ساکس فیفت اونیو (Saks Fifth Avenue) و هاروی نیکولاس (Harvey Nichols) به‌ فروش رسیده است.

خانواده‌های سلطنتی از کشورهای مختلف و اشخاص مشهوری مانند آنجلینا جولی، هالی بری، کاترین زتا جونز، بیانسه و اوا لانگوریا از طرفداران این طراح هستند.

پیتر لنگنر (Peter Langner):

برترین برندهای لیاس عروس در دنیا,Peter Langner

پیتر لنگنر از طراحانی است که با برندهای معروفی مانند لاکوریکس، لاروچ، دیور و آنگارو همکاری کرده است. اولین فروشگاه پیتر لنگنر در رم و پس از آن در نمایشگاهی در مادرید افتتاح شد. هم‌اکنون بیش از 70 نمایندگی در سه کشور دارد. لباس‌های این طراح در سال 2005 جوایز Bridal Couture از نیویورک و International Guiseppe Sciacca از کشور ایتالیا را دریافت کرد. لنگنر به دوخت لباس‌های بی‌نقص و توجه به جزییات در دنیای مد شهرت دارد.

اینس دی سانتو (Ines di Santo)

برترین برندهای لیاس عروس در دنیا,Ines di Santo

اینس دی سانتو در ایتالیا به دنیا آمد و به‌ عنوان یکی از پیشگامان دوخت لباس عروس در حال فعالیت است. آثار این طراح  به معنای واقعی زیبایی زنانه را به نمایش می‌گذارد. برای اطمینان از کیفیت محصولات خود، سانتو شخصا بر تولید لباس‌ها نظارت دارد.

پرونوویاس (Pronovias)

برترین برندهای لیاس عروس در دنیا,Pronovias

توسط مانوئل موتا بنیانگذار شرکت مد پرونوویاس در سال 2013 درگذشت. این برند به طراحی لباس برای سوپر مدل‌هایی مثل میراندا کر، بار رافائلی و دوتزن کروس مشهور است.

مارچسا (Marchesa)

برترین برندهای لیاس عروس در دنیا,Marchesa

این برند آمریکایی متخصص در دوخت گرانترین لباس‌های زنانه‌ دنیا در سال 2004 در نیویورک تاسیس شد. پنه لوپه کروز، جنیفر لوپز، کامرون دیاز، کیت هادسون، سلنا گومز، هالی بری، ریهانا، تیلور سوئیفت، مایلی‌سایروس، اما واتسون، اوا لانگوریا، اولیویا وایلد، کرستن استوارت، نیکی رید و ساندرا بولاک از مشهورترین طرفداران این برند هستند. آثار بی‌نظیر این برند در فروشگاه‌های برگ‌دورف گودمن، ساکس فیفت اونوو ... به فروش می‌رسد.

وبلاگ فروش پوشاک عمده - poohsaak

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده